Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2016 10:55 - 22 съвета които ми помагат много в ученето-1 част
Автор: bolcho Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 264 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.01.2016 10:43


 Здравейте приятели!
Днешната статия ще посветя на ученето.Много хора ще кажат каква скука.Но с тези начини край на заспиването над учебниците в 1 часа.Нека да започваме!
1.Вземете си нещо за пиене и хапване
 Не си търсете извинения да ходите до кухнята.Аз лично предпочим вода с лимон и шоколадов чипс.:)
2.Запишете си всичко което трябва да свършите
Тоест запишете си в планера контролни класни,изпити,матури,домашни идруги важни дати и неща
3.Направи точен план

Това означава да какво ще правите по всеки предмет.
Пример:
История
1.чета урока 3 пъти
2.mind maps
3.дати
4.допълвам Mind map
5.флаш карти
6.правя резюме на урока
7.преписвам плана от училище
8.домашни

4.Двустранните картончета

Звучи смешно но много ми помагат.На едната страна пиша дума а от другата определение(литература)
5.препишете цялата теория 
Много по-лесно ще запомните ако я напишете на ръка отколкото на компютър
6.пререшете задачите от часа(математка)
7.Напиши резюме на урока
8.Можете да извадите да извадите наи-важните неща ако така ще ви е по лесно
9.Важно е да си почивате
Примерно на всеки час по 15 минутки почивка и след това отново сядате да учите.:)
10.Подредете си мястото
Колкото по-разхвърляно е толкова по-трудно ще се съсредоточите върху материала.
11.Знайте откъде да започнете
12.Изберете си място
Може да е на леглото,дивана,масата,но аз лично предпочитам бюрото,защото дивана и леглото свързвам с почивка.
13.използвайте планер
На мен много ми помага.Може отново да обърнете внимание на 2точка.След около две седмици ще ви пратя снимки на планера си.
14.Не оставяйте нищо за последния момент
Да знам че всички го правим но не е много подходящо да правим така и в 6 сутринта да се събудим на бюрото,затрупнис учебници.Аз имам календар на хартия който ще ви пратя с снимките на планера.
15.спете
Горе-долу 8-9 часа са ОК.
16.учете по Mind maps
Ще ви пратя снимки и от тях.
image
17.цветното е по-хубаво
Макар и тетрадката да ви прилича на книжка за оцветяване мозъкът по-лесно възприема написаното.
18.бъдете креативни
Погледнете отново снимката на 16 точка
19.имайте си рутина
20.облечете си нещо удобно
Време е да изкарате анцузите и рекламните тениски,да въргете косите на кокчета,да изтриете грима и да се залавяте за работа.
21.използвайте класори
Ще ви пратя снимка.Аз имам един във който държа контролните си.
22.правете си записки в часа
Не си подхвърляйте бележки,а записвайте
                               Приятно учене!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bolcho
Категория: Забавление
Прочетен: 5201
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930